fbpx
Tillsatt
2024-08-15 Magnus Wallén

Erfaren webbanalytiker

Till H&M, och ett interimsuppdrag på heltid under fyra månader, söker vi en webbanalytiker. Fokus ligger på att analysera och optimera trafik, användarbeteende, kundresor och konvertering. Lämplig konsult har minst tre års erfarenhet av en liknande roll och att designa/skapa, implementera och analysera A/B-tester

We are looking for a Web Analyst to work with our product teams and support the following:

Responsibilities and tasks:
• Website Performance: Web analysts focus specifically on analyzing website traffic, user behavior, and performance metrics.
• User Experience Optimization: They analyze user journeys and interactions on websites to optimize user experience and conversion rates.
• Designing, implementing, and analyzing A/B tests.
• Continuous Optimization: Web analysts are involved in a continuous optimization process, where they iterate on A/B tests to improve website performance continually. They learn from past experiments and apply insights to future tests, contributing to the overall enhancement of user experience and conversion rates.
• Proactively identifies areas where data is missing or inaccurate in order to do trustworthy and understandable analysis
• Work closely in the product team with designer and product manager (and other team members) to identify areas on improvements and guide in proritization and UX design decisions
• Tools Mastery: Web analysts are adept at using web analytics tools like Google Analytics, DEP in H&M, Optimizely, content square,

Anställningsform:
Konsultuppdrag på heltid via Team720. Möjlighet att fakturera från eget företag finns. Uppdraget startar den 1 september och löper till 31 december 2024.

Ort/placering:
50% hybrid, placering på H&Ms huvudkontor i Stockholm.

Ansök nu!
Om du är intresserad av rollen mailar omgående Magnus din Linkedinprofil/ansökan samt en kortare sammanfattning om varför du söker rollen. Skicka till magnus.wallen@team720.se så kontaktar han dig.

Verifierad av MonsterInsights