Företaget
Vi erbjuder en arbetsplats där du kan utvecklas både personligt och professionellt. Vi arbetar med några av medlemsbranschens största organisationer samt tidskriftsbranschens största förlag. Du får möjlighet att träffa spännande personer i två dynamiska branscher.
Flowy befinner sig just nu i ett spännande expansivt skede som bland annat infattar modernisering av system, ny organisation och utveckling av nya tjänster och produkter.
Kunderna är ca 150 st små och medelstora förlag med ca 300 titlar. Det är både B2C-och B2B-titlar samt såväl print som digitalt. Variationen är stor hos kunderna. Allt ifrån mindre titlar till veckotidningar med stora upplagor. Detta ställer stora krav på flexibilitet från vår sida.
Tjänsten
Som kundkoordinatorn är du Flowys ansikte utåt, hjälper och stöttar våra kunder i det dagliga prenumerationsarbetet. Du är våra kunders expert. Du ger dem ett helhetsgrepp inom rådgivning, analys och administration. I arbetet ingår bland annat att lägga upp kampanjer, göra analyser och ge råd och tips inom marknadsföring. Tjänsten innebär såväl administrativa uppgifter som mycket kundkontakt.
Önskad erfarenhet och kompetens
– Kunskaper i digital marknadsföring och digitala mediaprodukter/tjänster
– Vana att arbeta i administrativa system (CRM, kunddatabaser etc)
– Kunskaper i Excel och generella grundläggande IT-kunskaper.
– Erfarenhet från arbete med prenumerationer eller abonnemang
Önskvärd personprofil
– Teamkänsla (man jobbar självständigt men stöttar sina arbetskamrater)
– Är administrativt duktig
– Är noggrann (strukturerad, stresstålig, ansvarstagande)
– Är självgående och kan ta egna beslut
– Tycker om att ha kontakt med människor
– Hanterar att många olika saker sker samtidigt (projektledning/koordination)
Ansökan och tillträde
Omgående tillträde och du söker tjänsten här. Märk din ansökan ”Kundkoordinator”. Kontakta gärna Kenny Hallberg om du har ytterligare frågor, kenny.hallberg@team720.se, 0705-570667. Vi intervjuar löpande.